מיתוסים על אוננות

שירותי מין
אורך: 305 מילים

מיתוסים על אוננות

שירותי מין - מיתוסים על אוננות

אוננות היא הצעד הראשון בדרך להתמכרות למין – אנו שומעים הרבה את השטות הזה. כל אדם מתנהג באופן שונה לגבי הצורה שהוא אוהב או לא אוהב את המיניות שלו. אין צורך לעשות הכללות ולהגיד שכל מי שמאונן מכור למין. גם אם אתם מאוננים כל כמה שעות, זה לא אומר שאתם מכורים. התמכרות למין היא מצב נפשי בעייתי שאינו נמדד בכמות ההשפרצות שלכם.

אוננות היא בגידה בבני הזוג

עוד טענה מגוחכת למדי. אוננות היא התנהגות טבעית ובריאה. היא מסייעת מאוד להפיג סטרס ובוודאי שאינה בגידה. אין משמעות האוננות שאתם לא מסופקים מבנות הזוג. זה אמנם יכול להיות שאינכם מסופקים, אבל האוננות היא הגורם לזה. אתם יכולים לאונן בחופשיות ואתם לא צריכים לנסות להסתיר זאת מבת הזוג.

אוננות פוגעות בפוריות

לא, לא ולא. אחד המיתוסים המטופשים ביותר. הגוף ימשיך לייצר תאי זרע, וריבוי אוננות יגביר את תאי הזרע. כך דווקא תבטיחו מלאי של תאי זרע טריים וחזקים. יש הרבה דברים שיכולים לפגוע בפוריות שלכם, אוננות היא לא אחד מהם.

אוננות תפגע בהתפתחות אבר המין

אולי זה סיפור מטופש שמטרתו למנוע מילדים לאונן בשלבים הראשונים שהם מגלים את המיניות. אין שום קשר בין גודל איבר המין לבין אוננות. בין אם תאוננו מהבוקר עד הערב, או שתמנעו מזה, בסופו של דבר הזין יהיה באותו הגדול.

אין צורה נכונה או לא נכונה לאונן

לכל גבר יש את הצורה שבה הוא מאונן. טוב לנסות דברים חדשים, אך אנו נוטים להיצמד לשיטה מסוימת, ואולי להחליף טרנדים עם השנים. אבל גם אם השיטה שלך נראית מוזרה למדי ואתה מתבייש להודות בזה, תהיה בטוח שיש דברים יותר ”גרועים“ מזה.אתה יכול למצוא מלא בלוגים באינטרנט שעוסקים בזה, ולראות גברים שמאוננים בכל מיני צורות. מלאונן עם גרב על הזין, דרך לאונן עם פירות וצינורות.

ניגוד למיתוסים ההזויים, יש לנו מחקרים מדעיים המוכיחים כמה אוננות היא טובה וחשובה. היא מפיגה סטרס, מונעת אלימות בקרב בני נוער ופשוט עושה טוב לגם לגוף וגם לנפש. ניתן גם לאונן יחדיו עם בת הזוג או נערות ליווי בתל אביב.

בלוג סקס ישראלי

שירותי מין

ברוכים הבאים לתל אביב: עיר תוססת ומגוונת בלב ישראל שירותי מין - ברוכים הבאים לתל אביב: עיר תוססת ומגוונת בלב ישראל

תל אביב, העיר השנייה בגודל אוכלוסייתה בישראל, היא לא רק מרכז כלכלי ותרבותי מרכזי אלא גם כור היתוך של תרבויות ומסורות. תל אביב, המכונה לעתים קרובות "העיר שלא ישנה לעולם", היא מטרופולין שוקק חיים עם חופים, ציוני דרך היסטוריים, אוכל טעים, חיי לילה תוססים וסצנת…

שירותי מין

טיפול בבעיות זיקפה: מדריך מקיף שירותי מין - טיפול בבעיות זיקפה: מדריך מקיף

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב רפואי המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. זה מוגדר כחוסר היכולת להשיג ולשמור על זקפה מוצקה מספיק ליחסי מין. למרות שמדובר בבעיה נפוצה, גברים רבים חשים בושה או בושה לפנות לטיפול בה, מה שמוביל לחוסר מודעות והבנה לגבי…

שירותי מין

לגלות את העיר התוססת והמגוונת של תל אביב, ישראל שירותי מין - לגלות את העיר התוססת והמגוונת של תל אביב, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון של ישראל, תל אביב היא עיר המתהדרת בהיסטוריה עשירה, תרבות תוססת ואורח חיים מודרני ומפואר. תל אביב, המכונה "העיר שלא ישנה לעולם", מציעה משהו לכל אחד, החל מחופים יפים וחיי לילה משגשגים ועד אמנות והיסטוריה שישאירו אתכם ביראת כבוד. עם…