מי יכול היה לדמיין את ההיסטוריה הארוכה של הדירה הדיסקרטית: מימי קדם ועד ימינו

שירותי מין
אורך: 487 מילים

מי יכול היה לדמיין את ההיסטוריה הארוכה של הדירה הדיסקרטית: מימי קדם ועד ימינו

שירותי מין - מי יכול היה לדמיין את ההיסטוריה הארוכה של הדירה הדיסקרטית: מימי קדם ועד ימינו

למרות שרוב האנשים שמעו על דירות דיסקרטיות, מעטים חקרו אי פעם את ההיסטוריה הארוכה שלהם. דירות דיסקרטיות הם מוסדות המספקים שירותי מין תמורת תשלום, ולמרות העובדה שהם קשורים לעתים קרובות עם סוג מסוים של זעם מוסרי, הם היו נוכחים כמעט בכל החברות לאורך ההיסטוריה. במאמר זה נחקור את ההיסטוריה של דירות דיסקרטיות מהעת העתיקה ועד ימינו, ונסקור את הצורות השונות שהם לבשו, את הסיבות לקיומם ואת תפקידם בכמה מהמהפכות התרבותיות החשובות ביותר בכל הזמנים.

דירות דיסקרטיות עתיקים הם השריד הרחוק ביותר לסחר במין שאנו יכולים למצוא בהיסטוריה המתועדת. ביוון העתיקה וברומא, דירות דיסקרטיות היו דבר שבשגרה, אך זכו לקבלת פנים אמביוולנטית משהו מצד החברה. הם נתפסו כמשרתים מטרה הכרחית, אך בה בעת נוכחותם נתפסה כמעידה על ריקבון מוסרי של אדם, והם זעפו על ידי שני המינים.

בימי הביניים, רוב הדירות הדיסקרטיות היו מוגבלים למעמד של, שם נשים היו מוסדרות על פי מעמדן החברתי והוגבלו לתחומים מעטים. הדוגמאות המפורסמות ביותר לדירות דיסקרטיות אלה היו הדירות דיסקרטיות של פריז, שהוקמו במקור על ידי כנסיות במאמץ להסדיר את הזנות בעיר. דירות דיסקרטיות אלה שימשו גם למגוון מטרות, החל ממתן מחסה לאסירים לשעבר ומתן מקלט לנשים שננטשו על ידי בעליהן.

עם תחילת העידן המודרני, דירות דיסקרטיות עברו מעבר ממוסדות המפוקחים על ידי בית המשפט לעסקים פרטיים. במאה ה -19 נולדו הצרפתים "בתים סגורים" או בתים סגורים, שנודעו בשם דירות דיסקרטיות. מוסדות חדשים אלה היו לעתים קרובות הרבה יותר מפוארים ומפוארים בהשוואה לצורה הישנה יותר של דירות דיסקרטיות, חלקם אפילו כללו "תיאטראות" וחדרי משחקים.

בתחילת המאה ה-20 הופיע הפשע המאורגן בהדירות הדיסקרטיות. כמה מהדוגמאות הידועות ביותר לשמצה של דירות דיסקרטיות הקשורים לפשע מאורגן היו חמולות עבדים לבנים ו"בתים בעלי מוניטין רע" בצ'יינה טאון. דירות דיסקרטיות אלה היו לעתים קרובות רווחיים מאוד ול"גברת" שניהלה את המקום היו לעתים קרובות כוח אדם ומשאבים כדי לתחזק את המפעל שלה.

עד אמצע המאה ה-20, דירות דיסקרטיות דירות דיסקרטיות- אתר מומלץ הפכו לדבר שבשגרה. בארצות הברית הם אף נתפסו כעסקים חוקיים בחלק מהמדינות. הזנות עצמה עדיין הייתה בלתי חוקית במקומות מסוימים, אך לעתים קרובות החוק לא נאכף, ודירות דיסקרטיות הפכו לדרך למלא את הביקוש לשירותי מין.

עם זאת, עם עליית התנועה הפמיניסטית, מעמדם המשפטי של הדירות הדיסקרטיות החל להשתנות. עד שנות ה-70 וה-80 של המאה ה-20, מדינות רבות חוקקו חוקים ספציפיים לטיפול בהתפשטות דירות דיסקרטיות. בארצות הברית נחקק בשנת 1910 חוק מאן שנועד לדכא את הזנות.

כיום, דירות דיסקרטיות הפכו כמעט לסמל תרבותי של התנגדות לערכים מסורתיים, והם נתפסים כמקור להנאה וחופש. מדינות מסוימות, כמו הולנד, אף הפכו את הזנות לחוקית, וכיום יש כ-40,000 עובדות מין במדינה. במדינות אחרות, דירות דיסקרטיות ממשיכים לפעול בצללים, לספק שירותים למי שזקוק לכך ולעתים להיות צורת התעסוקה היחידה לנשים שאין להן אפשרויות אחרות.

למרות העובדה כי דירות דיסקרטיות קיימים במשך מאות שנים, הם ממשיכים להיות מקור למחלוקת. הוויכוח בין אלה הרואים בהם שירות הכרחי לאנשים שאינם יכולים למלא את צרכיהם המיניים בדרכים אחרות, לבין אלה הרואים בהם כתם מוסרי על החברה, חי עד היום. יהיו אשר יהיו תוצאות הוויכוח הזה, אין ספק שהדירה הדיסקרטית הוא תופעה בעלת היסטוריה ארוכה ויוצאת דופן, וכזו שלא צפויה להיעלם בקרוב.

בלוג סקס ישראלי

שירותי מין

לחקור את עולם הבלוגים של סקס: מבט מעמיק לתוך התחום השנוי במחלוקת של תוכן מיני באינטרנט שירותי מין - לחקור את עולם הבלוגים של סקס: מבט מעמיק לתוך התחום השנוי במחלוקת של תוכן מיני באינטרנט

האינטרנט הוא נוף עצום ומגוון, עם אינספור אתרי אינטרנט ופלטפורמות המספקים מגוון רחב של תחומי עניין ונושאים. בין שלל הנישות הנמצאות ברשת, אחת הבולטת כשנויה במחלוקת ומסקרנת במיוחד היא עולם בלוגי הסקס. אתרים אלה, המנוהלים בעיקר על ידי יחידים או קבוצות קטנות, מוקדשים לשיתוף חוויות…

שירותי מין

ברוכים הבאים לתל אביב: עיר תוססת ומגוונת בלב ישראל שירותי מין - ברוכים הבאים לתל אביב: עיר תוססת ומגוונת בלב ישראל

תל אביב, העיר השנייה בגודל אוכלוסייתה בישראל, היא לא רק מרכז כלכלי ותרבותי מרכזי אלא גם כור היתוך של תרבויות ומסורות. תל אביב, המכונה לעתים קרובות "העיר שלא ישנה לעולם", היא מטרופולין שוקק חיים עם חופים, ציוני דרך היסטוריים, אוכל טעים, חיי לילה תוססים וסצנת…

שירותי מין

טיפול בבעיות זיקפה: מדריך מקיף שירותי מין - טיפול בבעיות זיקפה: מדריך מקיף

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב רפואי המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. זה מוגדר כחוסר היכולת להשיג ולשמור על זקפה מוצקה מספיק ליחסי מין. למרות שמדובר בבעיה נפוצה, גברים רבים חשים בושה או בושה לפנות לטיפול בה, מה שמוביל לחוסר מודעות והבנה לגבי…